forts.

ok glöm det jag sa om för lite sparring. de senaste tre träningarna har jag gått ca en halvtimme sparring mot tränaren varje gång o det har varit helt grymt! dock har mina misstankar besannats om att man kan spräcka trumhinnan om man får en krok mitt på örat, sådär smidigt men jag ska ju inte ut o dyka så jag hoppas att det bara läker...

Snackade med Srie (ägaren till gymet och förmodligen världens coolaste thailändska) om att bo kvar på gymet, det var helt ok. Hon erbjöd sig till och med att fixa ett myggnät åt mig o att göra ett kompispris på 4000 bht för hela tiden vilket blir typ 160 spänn i månaden, det kan jag leva med.

kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Helene

Aj då, hoppas det läker fort. Och att du kan träna på ostört.
Och schysst att det löst sig bra med boendet.

Här går det att gå och cykla nu iaf men har lagt undan handskar/benskydd så jag slipper börja lipa när jag ser dem. Haha, du vet hur överdrivna mina känsloyttringar kan vara...

Now you just keep on punching kompis!
Kram H

2007-11-16 @ 11:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0