en kort informativ notis bara

Sm gick SÅDÄR för att inte säga skitdåligt... men egentligen så skulle jag ju inte ha några förväntningar men när jag gick ur ringen som förlorare efter första matchen så insåg jag att jag hade nog haft det ändå. Jag hade förväntat mig att jag skulle lyckas prestera i ringen vad jag gör på träning. När så inte alls blev fallet blev jag besviken på mig själv trots att jag bara borde vara stolt för att jag gick upp.

Men nu med lite distans känns det som att jag har kommit över det men nu är jag sjuk så jag har fortfarande inte kunnat träna nåt, det börjar bli sjukt frustrerande nu men men tid, tid och åter tid...

XOXO
/A

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack så mycket! =)

2008-04-29 @ 19:17:59
URL: http://johannahellberg.blogg.se
Postat av: David

Förväntningar kan skapa stora besvikelser, men att aldrig förvänta sig något alls är en besvikelse i sig eller kommer sig kanske av att man blivit besviken.

Lycka till nästa gång Anna!

2008-05-12 @ 01:19:09
URL: http://dejvan.blogspot.com/
Postat av: jag

kloka ord david, tack så mycket!

2008-05-13 @ 22:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0