pirr i magen

Ok nu är det upp till bevis känns det som, jag står inför den största utmaning jag någonsin utsatt mig själv för och det pirrar skönt i magen

Lägesbeskrivning: Imorgon klockan 14:30 åker två minibussar med fighters från Fighter Muay Thai till Malmö för att tävla i SM. Det kommer vara invägning, kval, invägning igen och finaler fördelat på två dagar. Nio supertaggade thaiboxälskare åker för att förverkliga sin dröm och jag är en av dom.

Rent fysiskt är detta kanske inte det värsta jag har varit med om. Emotionellt finns det mer påfrestande saker. Mentalt är det några minuter jag behöver hålla mig samlad. Men tillsammans är det mycket som ska klaffa.

Trots detta ska det bli GRYMT kul. Jag har inga yttre förväntningar på mig mer än att jag ska kämpa väl och det kommer jag göra. Shit vad peppad jag känner mig!!!

Wish me chok dee!

/A

Kommentarer
Postat av: Elisabet

hihih chok dee!
*hålla tummar*

2008-04-17 @ 16:26:24
URL: http://d2spirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0