2008-06-15

En snabb uppdatering på läget:

Varför???
Varje gång jag är i thailand så kommer jag fram till att jag ska vara mer igång med joggingen innan jag kommer hit, men är jag det? Att inte ha sprungit efter SM var en dålig idé, även om jag känner mig i bra form så tycker inte mina vrister och knän om mig just nu.

Va???
Johan tro det eller ej men jag lyckades (eller kanske mer råkade) faktiskt sätta en lowkick på HONOM häromdan. Det kunde blivit en jättebra del av en kombination men jag blev så snopen av att den träffade att jag typ helt stannade upp och då givetvis fick en tillbaka istället haha. 

Hur???
Jag vet inte riktigt hur det är möjligt men redan efter några dagar här så känner jag mig som hemma igen. Jag har redan kommit in i mina rutiner med morgonjogg, morgonträning, äta, sova, eftermiddagträning, äta och sen sova. Visserligen kom jag på för ett tag sen att när jag kommer till Sverige igen så har jag bott nästan lika mycket här som i Sverige under ett år. Begreppet "hemma" blir lite vagt...

/A
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hur gick matchen?!

2008-07-01 @ 12:58:03
URL: http://lilithsarah.blogspot.com
Postat av: Johan

Hehe, gött jobbat med low-kicken! Fattar grejen att man blir ställd så. Nästa gång, set till åtminstone att lägga all kraft på den där low-kicken så kan du bli hur ställd som helst sen ;)

2008-07-04 @ 10:58:46
Postat av: jag

haha jo jag ska forsoka, har inte sparrat sa mycket det senaste eftersom det har varit nara match och sa men forhoppningsvis lite under veckan anda... :)

2008-07-04 @ 14:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0